close

Hohoho, Merrong X'mas (有天君教的聖誕詞, 嘻嘻...)

 

你地聖誕過得快樂嗎? 嘻嘻, 我過得很快樂呀, 好耐都無試過笑到個口合唔埋, 你地睇下

CIMG7392.JPG    

嘩哈哈, 一次過響平安夜收到3份禮物, 對對對, 係JYJ特別為我準備的, 嘻嘻:)

 

一份係COLLECTION CARD, 一份係DVD CON, 另一份就係X'mas Party Set

 

Collection card同DVD CON大家都響網上見到, 我就唔特別影喇, 不過X'mas Party Set就比較少人POST, 大家睇下 :)

CIMG7393.JPGCIMG7394.JPG    

我覺得好靚同好有聖誕氣氛, 上面張小卡係金小在寫的, 不過我比較想要有天君.

 

拎到呢份X'mas Party Set都有段小故事.

 

話說我已響天空訂左COLLECTION CARD同CON DVD, 但都仲未收到手就再叫天空幫我代訂X'mas Party Set.

 

首先我打電話去天空問, 但係佢連有呢樣野訂都唔知, 所以叫我SEND條LINK去佢E-MAIL幫我查.

 

等左一日就回覆我有得訂同報埋價, 於是拿拿聲放完工去入數(全數), 再E-MAIL入數紙同我嘅資料俾佢.

 

隔左一日天空就回覆我收到我E-MAIL喇.

 

到平安夜早上打電話去天空問佢COLLECTION CARD時問埋有無X'mas Party Set,

 

佢係覆我未有的, 但到下午去拎COLLECTION CARD時, 佢同我講話有CON DVD,

 

到我再問佢有無X'mas Party Set時, 佢竟然答我可能無, 因為太多人訂, 又話查唔到我資料,

 

我就忍唔住講話其實呢樣PRODUCT係我話俾你地知有得訂, 點解我會無呢?

 

於是又要我企埋一邊等, 等左成10分鐘就寫左張紙仔上12樓拎貨.  幸好最後都拎到,

 

因為我知道會有小卡跟埋, 當我見到係金小在我就忍唔住再問位哥仔,

 

"E, 唔知其他人張小卡係乜呢? 我想換呀" 點知位哥仔同我講話"其實返得一套, 你係好好彩架",

 

咁我就知原來X'mas Party Set 係 Only for ME, KEKEKEKEKE....

 

不過若果有人有有天君個張我唔介意交換, 嘻嘻:)

 

 

至於COLLECTION CARD, 就好似回到中學時代玩YES CARD咁(睇得明嘅應該同我差唔多年紀)

 

每開一包, 個心就卜卜跳, 希望開多D有天的, 到最後3位的數量都差唔多,

 

我響呢度呼叫俊秀飯, 在中飯, 唔該有有天的可跟我交換:)

 

 

跟住今日就終於抽到時間睇CON DVD, 首先包裝真的很精美,

 

仲好貼心有埋個人的單獨鏡頭, 不過我只係睇左CON同MAKING OF,

 

客觀地說CONCERT唔算做得特別出色, 有改善空間, 但係作為一個飯, 我見到JYJ三人的勇敢及堅強,

 

響咁凍嘅環境下要唱要跳, 真的很難, 亦都睇到飯們對JYJ三子的支持, 真的很感動呀~

 

 

JYJ要加油呀, 多謝你地準備俾我的聖誕禮物呀, 真的很歡喜:)

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    JYJ
    全站熱搜

    安妮公主 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()